מאיר בן חמו מאשדוד יתמודד בראש הרשימה הדתית-מסורתית "קול הלב" למועצת העיר בבחירות הקרובות. בן חמו מתכנן לשתות קולות מרשימת ש"ס ומכריז באופטימיות: "אני מאמין שנביא לפחות שני מנדטים".
2 צפייה בגלריה
מאיר בן חמו
מאיר בן חמו
מאיר בן חמו
(צילום: פרטי)
בן חמו (33), נשוי ואב לשלושה, עובד בתחום הבנייה והבטיחות בעסק של אביו איציק. סבו רבי אליהו בן חמו ז"ל שימש בעבר כסגן ראש העירייה ודודו דוד בן חמו היה חבר מועצה ברשימה יחד עם אבינועם שושן בבחירות 2013. אביו איציק התמודד בבחירות 2018 והיו חסרים לו 200 קולות כדי להיכנס למועצה.
"אני מאמין בלב שלם שאצליח להשלים את מה שאבא שלי לא הצליח לפני חמש שנים", אומר בן חמו. "אנחנו יודעים אילו טעויות עשינו בבחירות הקודמות ואני בטוח שהפעם נבוא מוכנים. גם הבלבול שיש כעת בש"ס משחק לטובתנו. כדי להשיג שני מנדטים אנחנו צריכים 6,000 קולות ולדעתי זה בר השגה".

2 צפייה בגלריה
אליהו בן חמו ז"ל
אליהו בן חמו ז"ל
אליהו בן חמו ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

לדבריו הוא ירש את החיידק הפוליטי מסבו המנוח: "היה לי חיבור מאוד חזק עם סבא אליהו. אהבנו שירה ופיוט בבית הכנסת, מה שחיבר עוד יותר בינינו. גדלתי על ברכיו וכמובן ינקתי ממנו את העשייה הציבורית".
מה תרצה לקדם במידה ותיבחר?
"הייתי רוצה להמשיך את דרכו של סבא ולפעול בתחום הרווחה והעזרה לתושב. היום אין דלת פתוחה בענייני רווחה ואנשים מרגישים שאין להם עם מי לדבר. אני מתכוון להיכנס למשבצת הזאת ולמלא את החלל".
בן חמו טוען כי צריך לרענן את השורות במועצה: "חייבים להכניס רוח חדשה ואנרגיות חדשות כי משהו פה לא עובד. אני לא מצביע על נציג ציבור כזה או אחר אבל צריך להיות פה שינוי".
יש שאיפות להתמודד בעתיד לראשות העירייה?
"כן, יש רצון. אני חי את העשייה הציבורית מהיום שנולדתי ונראה לי שיש לי מה לתרום".